lista

2017-01-06 | 00:15:00
Strolling in Hamburg (sry alice härmar dig med ett likadant inlägg hahaha)
 
Låt som när du är ledsen sörjer till?

Har faktiskt ingen speciell jag brukar sätta på när jag är ledsen haha.

Beroende av:
Resa!!

Vem behöver du mest just nu:
Vem? Mer VAD haha jag behöver pengar och en solbränna!!

Vad tror folk om dig?
Jättesvårt att säga men jag tror faktiskt att folk tror jag är ganska dryg, resting bitchface. Är jättesnäll jag lovar!!

Vad får du oftast komplimanger för?
Har fått mycket kommentarer för mitt hår men också mitt ansikte?? haha

Brukar du skratta för dig själv?
Såklart, brukar inte kunna hålla mig om något är roligt 

Nästa mål i ditt liv:
Att börja komma ut på längre resor, att inreda min framtida lägenhet och att be fierce as fuck 2017

Hur svarar du i mobilen?
"Hallå?"

Antal timmar sömn inatt:
Räknar aldrig för då blir jag tröttare men gissar på mellan 6-8 h!

Vanligaste färg på dina kläder:
BLACK N WHITE

Favoritdryck på morgonen:
VATTEN!! och egengjord juice

Är du bortskämd?
Till skillnad från många andra här i världen så ja! men till skillnad från överklassen så nej.

Mest spelade låt just nu:
The Logical Song med Supertramp & Alla In med ODZ


Kommentarer
Postat av: alle

haha lugnt broshan love ya

Svar: <3
None None

2017-01-06 @ 11:14:07
URL: http://awanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback